Gällivare!

Framme halv elva imorse, efter 15 timmar på ett tåg. Trångt som fan de 10 första timmarna, sen blev sätet bredvid mig ledigt och jag kunde sträcka ut benen och mina knän slutade göra så jävla ont.
 
Har fikat och sprungit på stan med mamma idag, sen ätit med mami, Jonte och Johanna och så var vi iväg till mormor och morfar och hälsade på. De åker till Norge imorgon så hann bara träffa de idag :( Men bättre det än ingenting! Hoppas jag får träffa dom snart igen i alla fall.
 
Är sjukt trött och har varit det hela dagen, sov bara totalt en timme på tåget så man är rätt mör i kroppen. Ögonen har svidit och runnit för att jag varit så jävla trött, sen när jag och mamma var och prommade med hundarna efter vi varit hos mormor och morfar, så märkte hon när vi kom tillbaka till bilen att bilnycklarna var borta haha.. Så vi fick gå tillbaka och leta efter dom, men som tur var så låg dom på stället där vi vände om för att gå tillbaka mot bilen. Att det kryllade av mygg behöver jag ju inte nämna. Trodde fan inte det fanns så mycket mygg alltså...
 
Mamma skjutsade mig till pappa sen och jag har pratat lite med honom och tittat på teve. Och ätit hårdbröd med falukorv, standard när man kommer hem till pappa! Gott!! Nu ligger jag i sängen i gästrummet och tittar jag på dagens PH-avsnitt, fattar inte ens att jag orkar vara vaken? Ska kolla klart de 10 sista minuterna och sen slå huvudet i kudden. Ska bli så jäkla skönt att sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0