Jävla skitdag!

Dagen började med att jag inte fick igång min jävla telefon för den hade dött. Höll på att tjorva och sen fick jag igång den till slut, såg att Christoffer hade försökt ringa så jag smsade han och sen försökte jag få den att ladda eftersom den slutade, men det gick inte. Och så var det med det. Är tvungen att använda min pissiga gamla t700, så kan jag ju iaf ringa och skriva sms. Dessutom så slutade mikrofonen fungera på min telefon igår så den är väl inte så mycket att ha ändå, men skulle ju vara trevligt om den tog emot laddning. Den har ju alltid tjorvat med det men efter ett tag har den tagit emot, det gör den inte nu.
 
Har småstädat idag och varit allmänt arg över att telefonen inte fungerat. När Christoffer kom hem for vi och handlade lite och sen har vi städat hela lägenheten. När vi var klara kom Emil förbi, och sen kom Tomas också.
 
Nu när jag skulle slå in presenten så är det tydligen inte slivrigt papper, utan genomskinligt? Vem fan gör genomskinligt inslagspapper? Med silvrigt papper längst ner, så det inte ens syns att det är genomskinligt? Alltså det står ju till och med att det är inslagspapper.... Jag börjar seriöst snart grina, det är verkligen inte min dag idag, tur att den är över snart. Kul att slå in den med julpapper fast "fel" så det är vitt utanpå och rött inuti, men jag orkar fan inte bry mig. Det är ju inte pappret som är det viktiga, och jag är verkligen inte på humör.
 
Nu ska jag ut med hunden och leta rätt på kortet vi köpte i bilen, hittade nämligen inte det här inne. Fattas ju bara att man glömde det eller nått, jag orkar bara inte.. Sen lite senare blir det läggdags, om man nu kan somna. Känner att jag är rätt negativ idag haha.... Med all rätt dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0