Måndagen förbi

Idag har jag möblerat om lite i sovrummet igen hehe.. Men det kan man ju göra hur många gånger som helst tills det är bra! Men nu tror jag det är hyfsat bra. Tavlorna som jag tänkte sätta upp förra veckan är inte uppsatta ännu, men funderar på att vänta ett tag, typ tills när jag kommer hem från Gällivare i augusti och beställa nya bilder plus en förstoring och ha där inne :) Så jag tror det får bli så, även om jag hatar att vänta på att få saker i lägenheten gjorda..
 
Christoffer kom hem vid sextiden och hoppade i duschen medan jag lagade mat. Jag diskade, Jesper kom hit och sen gjorde vi inte så mycket fram tills halv tio då vi åkte och pantade på Ica och handlade frukt, yoghurt och lite sånt. Sen iväg till brukshundklubben för att träna lite hund. Hemma var vi typ efter elva nån gång tror jag? Sen har jag suttit och kollat på hus typ hela tiden hehe. Christoffer har sovmorgon imorgon och börjar först kl 10 men han har somnat på soffan för en timme sen haha stackaren :) Blev inte många timmars sömn inatt, inte tillräckligt för honom i alla fall, för vi la oss rätt sent. Ska försöka skaka liv i honom och tvinga med mig honom ut på kvällsprommis med hunden, men tror det blir svårt att lyckas. Tråkigt att gå själv dock, men sen blir det raka vägen till sängen när jag kommer in. Tänkte att jag skulle försöka kliva upp imorgon när Christoffer åker till jobbet, blir varken för tidigt eller för sent då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0