Onsdag

Igår tvättade jag hela dagen, skönt att få det bortgjort :) Fast det var inte så mycket tvätt dock. Efter middagen for vi och handlade så vi har mat fram tills jag får pengar, alltså i slutet på nästa vecka nån gång. Vi storhandlar ju alltid när jag får pengar, men oftast kommer man inte på fler maträtter än för typ 15-20 dagar, så blir alltid att småhandla lite strax innan det kommer pengar igen.
 
Jesper och Natta kom förbi sen en sväng, och när dom åkte så kollade jag och herrn på teve och delade på varsin cider som jag har haft i kylskåpet sen midsommar haha.. Tyckte det var dags att de kunde sluta ta plats där. Gick och la mig samtidigt som Christoffer, typ 00.10 och somnade faktiskt typ direkt, så jäkla skönt :) Det var länge sen jag la mig så tidigt och kunde somna direkt. Så nu har jag sovit ut och så har jag duschat idag så man känner sig som en ny människa.
 

Bild från i januari i brist på annat, Nova och Christoffer tar det lugnt haha!
 
Ska strax ta och göra i ordning middag och äta själv eftersom jag är sjukt hungrig och Christoffer ska jobba över idag. Efter att vi har ätit och han har duschat så åker vi nog till stan för det är ju Sommarkväll idag igen, om vi nu hinner dit, det beror på hur länge han jobbar. Solen lyser med sin frånvaro men det regnar i alla fall inte. Imorgon blir det en riktig städdag, för på fredag får vi långväga gäster och till helgen "lånar vi ut" lägenheten så då måste det vara städat och fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0