Snart bär det iväg..

Helgen har sprungit förbi och vi har haft fullt upp. I fredags var vi i Totra, sen i lördags så var vi inne i stan bara. Igår har jag legat helt död i soffan hela dagen, med feber och allergi. Vet inte om det kom i efterhand sen Milo varit här, men fyfan vad dålig jag var.. Vaknade vid ett-tiden idag och då var jag hyfsat pigg, men känner mig lite konstig ännu.. Ska ta en alvedon och hoppas att det inte kommer tillbaka, har lite att hinna med innan jag åker till Gällivare imorgon.
 
Ska ner i tvättstugan och tvätta kläder och senare idag ska jag packa. Och diska. Har skrivit en lista med vad jag ska ha med mig, gör det alltid men listan är jäkligt kort nu, undra vad fasen jag kan ha glömt..? Hoppas jag kommer på det innan jag åker. Måste på apoteket idag också, om inte Christoffer jobbar över för då får jag ta bussen imorgon och fixa det. Senare idag ska vi åka och handla nå godis till tåget. Och så skulle jag bara vilja vara hemma och mysa med herrn ikväll :) Men vet inte om han har tänkt sig nå annat, så vi får väl se. Men imorgon hinner vi ju inte träffas många timmar innan jag åker. Usch, blir stressad bara jag skriver att jag ska iväg för jag har ju inte ens börjat packa..
 
Nej nu ska jag göra ett ryck så jag bara kan ta det lugnt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0