Big brotherfinalen

Idag, just nu, är det Big brotherfinal. Och vi har inte TV11, my life suck. Ungefär. Nej men, tråkigt att inte kunna se det för alla mongon skriver ju på facebook och överallt vem som vann, så jag får sitta på Big brothers hemsida och kolla klipp istället haha ;) Och se finalen när den kommer ut på webbteve. Nå inte är det ju hela världen. Förra året var mycket bättre ändå så. Har fortfarande en hemlig crush på Simon, fyfan när han vann förra året då partade vi järnet jag och grabbarna haha! Idag blir det inge party.

Däremot så blir det jordgubbar och grädde! Och det funkar minst lika bra! Har förresten inte så mycket att blogga om just nu, kanske märks eftersom bloggen ekar tom på nya inlägg. Får se när det ska ordna upp sig!

image description

Och nu såg jag precis vem som vann finalen också! Då vet man det. Vad fan ska jag kolla på nu om dagarna då, när inte jag kan kolla på BB på webbteve typ 40 min varje morgon haha? Kan det inte börja sändas nå nytt Paradise hotel igen hehe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0