Då har helgen sprungit förbi

Igår, ja vad gjorde vi igår.. När Christoffer vaknade så kom Jesper hit, jag och herrn gjorde tacos och så käkade vi alla tre. Sen iväg till Willys och köpte så vi kunde tjocka oss lite. Tomas kom över när vi kom hem och herrarna drack kaffe och fikade tror jag, medan jag låg i sovrummet och kollade film.
 
Efter många om och men om vad vi skulle göra så hoppade jag i duschen klockan tio och sen gick allt jättesegt. Klockan ett kom vi iväg och åkte mot Forsbacka till nån fest. Kände bara fylle-Öberg så jag pratade mest bara med honom, även om han var så full så han kommer nog inte ihåg det ;) Åkte tillbaka till stan vid tretiden och så vart det läggdags klockan fyra men vi somnade inte förrän halv sex imorse. Min mobil har som bekant någon form av damp eller nått, så mina två alarm ringde inte imorse och jag vaknade halv ett. Men bättre det än att vakna till middagstid antar jag haha.
 
I torsdags bunkrade vi upp med cider/öl till midsommar men jag har bara druckit en cider till maten i fredags och Christoffer har druckit två öl. Hahah, skönt att vara nykter när alla andra är fulla och sen bakis. Har inte ens haft lust att dricka fast det har varit så himla fint väder, men inte gör det mig något.
 

Vid tvåtiden hoppade jag i säng igen och försökte väcka en bra dö kille!
 
Håller på att tvätta kläder nu och ska byta gardiner och bädda rent i sovrummet. Och kanske diska och rengöra toan. Sen blir det tacorester till middag och Christoffer ska ut och kolla vad det är för fel på bilen. Den började rycka och knycka igår när vi var nästan hemma, och dog hela tiden och gasade av sig själv och höll på. Sen när vi kom på parkeringen så öppnade Christoffer huven och det rykte som att det typ brann eller nått. Eller så var det bränd olja. Men han ska i alla fall ut och kolla vad det är för fel. Och jag dör om det är nått dyrt, för jag orkar inte. Vi la ut nog med pengar på 940in, jag orkar inte med en till skrotbil som går sönder titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0