Dags att sova

Nu var det ett tag sen jag skrev nått hyfsat vettigt. Eller nått. Har väl inte hänt desto mer antar jag. Idag efter Christoffer slutat och kom hem så hoppade han i duschen och vi käkade litegrann innan vi åkte till stan. Först stannade vi på Fjällbacken och hämtade ut paket, för Christoffers present hade kommit. Så han fick den, en Humör-vindjacka eftersom han tjajat om en vindjacka länge :) På stan så köpte jag ett par nya leggings och sen sällskapade vi med Öberg en sväng, till typ vid sjutiden. Åkte hem sen och iväg till Max och Kim vid tio och därifrån kom vi för typ en timme sen.
 
Herrn har somnat på soffan så jag ska försöka skaka liv i honom så vi kan gå och lägga oss. Vi ska upp i skaplig tid imorgon och åka till Ockelbo på marknad. Och hämta Christoffers skjorta som hans farmor har tvättat åt honom. Så bara att skutta i säng nu då :)
 

Såhär ser jackan ut som jag beställde åt C! Nästan så jag vela ha en sån själv ja ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0