Det var ju det här med rubriken..

(Hatar att det alltid ska vara så svårt att komma på en rubrik?)

Lite nytta blev gjort idag, till exempel skölja av helsvart hund som hade badat i sjön, som sen bara blev svartvit som vanligt. Det var nödvändigt alltså. När Christoffer kom hem så for vi till Fjällbacken och hämtade ut min klänning som jag ska ha på bröllopet om i juli. Fick lite beslutsångest, hade nog lite för höga förväntningar på den. Men jag tror att det är en keeper ändå?! Får väl fundera på saken.. Sen blev det i alla fall Ica för att köpa hundmat innan vi drog till banken och satte in pengar. Sen köpte vi pålägg, åkte hem och jag gjorde tacogratäng. Vi åt, rastade hunden och kollade sen en tråkig fotbollsmatch.

Är så sjuukt irriterad ikväll, men det är inte min vecka verkar det som. Fast den har ju bara börjat så man ska väl inte vara negativ ;) Men nu är jag det.. Och så får det vara. Börjar bli trött så ska väl lägga mig nu och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad roligt att beställa kläder. kan du inte visa hur klänningen ser ut?=)

2012-06-13 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0