Dumma allergi!

Idag har vi fått lite gjort, kört Max igen osv, men ändå varit lite lätt uttråkade haha. For i alla fall iväg och handlade en sväng på kvällskvisten för jag tänkte baka lite i veckan! Sen kom grannen över på en kopp kaffe vid tiotiden och vi satt alla tre i soffan och nördade Wordfeud haha..

Blev kvällsrastningen av hunden för typ två timmar sen och så hoppade vi in i duschen. Jag mår dåligt som tusan ikväll, slog till för typ tre timmar sedan och kliar som fasen i näsan. Jävla allergi.. Hunden har visst bestämt sig för att fälla just nu, och att äta dubbel medicin när jag känner av det, och att dammsuga två gånger i veckan räcker tydligen inte.. Så nu får vi dammsuga tre-fyra gånger ett tag framöver då antar jag. Har i alla fall vädrat sängkläderna så förhoppningsvis kan jag sova som en människa inatt.

Nu ska jag smörja in ansiktet och sen krypa ner under täcket med min karl och sussa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0