Ikeashopping!

Idag åkte vi som sagt och skulle handla lite på Ikea. Största anledningen var väl egentligen att vi skulle köpa en ny stekpanna eftersom den vi hade (19 kronors från Ikea) gav upp. Tänkte köpa en likadan eftersom den är så billig men vi slog till stort och köpte en för 129 kr, inte mycket pengar för en stekpanna det heller. Sen skulle vi köpa en blå filt att ha över hundburen i bilen, vi hade en rosa tidigare men det såg så töntigt ut tyckte jag så vi köpte en blå eftersom bilen är blå. Det ska ju matcha ;) Nåja, det var därför vi åkte dit men vi köpte lite andra småsaker som sagt. 
 

Nya stekpannan som vi köpte (undersidan), nya underlägg/bordstabletter till köksbordet
 

Nova fick en egen krok i hallen till sitt koppel! Ska föreställa en bakdel av en hund typ

Nya blåa filten på buren i bilen, och sen fick Nova en liten älg som leksak
 
Stekpannan var dock det dyraste vi köpte, så det blev bara småsaker som saxar, sängkläder, kökssaker osv. Sen var vi på Stadium och hittade varsin munkjacka på rea, men såg när jag kom hem att min hade ett litet hål i så vi lär åka och lämna tillbaka den i helgen. Kul när det var sista i min storlek, då blev jag utan.. Kul också att man lär åka den där extra svängen ut till Valbo för ingenting, men blev lite bitter när det var hål i den, vela ju så gärna ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0