Fredag igår, lördag idag

Igår hann vi med att kolla när Jesper tog studenten, fika hos hans mamma, bränna ansiktet och speciellt näsan, handla, gå på bolaget, åka hem, vara hemma en timme, åka iväg, åka hem igen, vara hemma en stund, skänka ett lakan till studenterna som kom på flaket och skulle grilla(?) utanför oss, åka iväg igen, ta en cider vid Gävle strand med Henke, Sammy och hunden, skrattat tills vi nästan dog, åka till Strömsbro, vara där hela kvällen med massa pojkar, åka till stan, titta på studentflaken, bryta en nagel för mycket och bli oense på vägen hem. Jag låg i sängen tio i tolv och Christoffer kom hem en halvtimme senare.


Igår innan vi åkte till Jespers utspring, Christoffer hade skjorta (och kavaj) på sig, de hade man aldrig trott att han skulle sätta på sig frivilligt för typ tre år sen ;)

Gårdagen slutade tidigt som sagt, fast vi hann med rätt mycket ändå! Så sjukt kul att se alla studenter, deras glädje smittar verkligen av sig. Jag vill ta studenten igen! Det var skönt att sova ut idag, har inte hunnit med så mycket ännu men tänkte hoppa i duschen för vi ska till stan eller Valbo senare tyckte jag det lät som, annars blir det säkert imorgon. Ikväll blir det ost och kex skulle jag tro, har laddat upp för det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0