Överkast till sängen

Jag hittade ett överkast igår som jag slängde på sängen idag. Synd bara att man aldrig orkar bädda den varje dag ;) Och tääänk om sängramen hade varit vit, vad fint det hade varit! Men nu är den inte det.. Och tänk vad fint med lika sängbord och lampor också, men man kan inte få allt. Morfar har gjort det vita sängbordet till mig för flera år sedan, synd att jag inte har två för det är så fint :)


Typiskt Nova att vara i sängen bara för att jag har bäddat haha!

Nu ska jag diska, dammsuga och sen laga mat. Herrn är väl hemma på typ en timme hoppas jag. Och jag vill åka på Ikea!! Värt ett försök till övertalning kanske? ;) Jag får nog prova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0