Tisdag, juni 12


Lilla fulhunden har nyss ätit och torkat munnen, spanar på folk i fönstret nu!

Jag har skrivit en lista på vad vi ska äta till middag i veckan, skönt att slippa fundera på det. Fast det är ju rätt lätt att planera hela veckan när det börjar sina i kylskåpet/frysen ;) Men nästa vecka ska det storhandlas igen. Jag har suttit och glott på teve men programmet slutade nu klockan fyra och så jag ska slänga ihop plättsmeten som jag ska steka på när Christoffer har slutat. Tänkte göra den klart så går det lite fortare sen när herrn är påväg hem.

När jag gjort klart smeten så ska jag hoppa i duschen, sen ta bort mitt gamla nagellack och måla på klarlack istället, orkar nog inte med nå annat.. Sen måla tånaglarna, och kanske färga ögonbrynen om jag orkar? Annars får det bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0