Början på fredagen

Vart inte riktigt en så bra kväll igår. Kände mig ungefär som en ballong där all luft hade pyst ut. Diskade i alla fall all disk, vilket som vanligt såg mer ut än vad det var, och sen tog jag en runda utomhus med hunden i väntan på att torsdagens BB-avsnitt skulle komma ut. Efter det gick jag och la mig och efter en kort stund kom även herrn och la sig.


Bild från april förra året, ute i Bergby


Tjatade upp Christoffer strax före nio imorse eftersom han hade möte på AF kl tio och lärade åka buss. Jag har inte gjort så mycket sen dess, förutom att prata med pappa en sväng här för ett tag sen. Nu ska jag tvätta bort gårdagens smink, borsta tänderna och sätta upp håret och efter det ta med mig vovven ner till fabriken för att möta Christoffer som kommer med bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0