Det börjar bli dags..

..för hårfärgning. Och som vanligt brukar de bli rätt mycket funderingar då. Vilken färg ska jag ha nu? Färgade senast i december och utväxten börjar se lite smått ofräsch ut. Mitt hår har vuxit en hel del sen jag blonderade sönder det för snart två år sen, och nu känns det som att det börjar bli långt igen! Dock har jag inte klippt det på typ ett år eller nått?! Så topparna är sjukt slitna.. Och det bidrar ju inte direkt till att det växer så bra heller. Men har inte råd att lägga pengarna på ett frisörbesök just nu, dessutom vet jag inte vart man ska klippa sig i den här stan? Nåja, det får vänta.

Till hårfärgningen igen då.. Lite sugen på att slänga i en mörk färg igen, men massor av färg har gått ur så jag har ljusa nyanser i håret nu också och det är fiiint! Så funderar på slingor, och tror att det blir det... Det är så fint med ljust hår eller slingor till sommaren. Speciellt när solen bleker det också.


Såhär såg det ut när det var nyfärgat i december..


Och såhär ser det ut idag! Dock en cambild men bättre det än ingenting..


Nu ska jag ta en promenad med hunden och kanske fundera över hur jag vill göra. Eller så funderar jag på nå annat istället haha ;) Promenader är bästa tankerensaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0