Dyxen är hemma!!

Det var nästan så jag inte trodde det var sant igår när Christoffer skrev sms att bilen var klar. Men det var den, och hem kom den och än funkar den ;) Blev ut och åka igår när Christoffer kom hem, Thomas var också med. Var ute från tolv till tre och snurrade lite + pratade med några pojkar från byn på Max. Vid tre så körde vi hem Thomas. Så vi var hemma vid fyra och då la vi oss direkt.



Imorse tog vi det rätt lugnt, fick ett sms från min supersnälla pappa senare att han hade satt in pengar på mitt konto bara sådär och det kunde inte ha kommit mer lägligt, så nu var det som att han betalade tågbiljetterna. Skulle ha blivit knapert med pengar men det blev det inte nu tack vare han :) Vi drog iväg och handlade vid fyra så vi klarar oss hela månaden. Skönt att man åker bort 10 dagar också så slipper man ha mat till de dagarna haha! Åkte mot Dollarstore när vi var klara för att köpa billiga chips men vi glömde bort att dom stängde redan fem och klockan var sex när vi var där... Så in på Ica istället och köpte bubbelvatten och en chirrepåse.

Hemma så kom Thomas förbi och vi bjöd honom på mat. Åt tacos idag, fyfan vad gott det är! Och länge sen var det! Hade kunnat leva på det. Sen blev det Gladiatorerna och nu kollar vi på Singalong. Senare vet jag inte vad det blir, men säkert ut och åka en liten sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0