Fredag 9 mars

Igår blev det två prommisar! Först på förmiddagen när Christoffer var inne i stan, och sen så kom Adam och Frida på kvällen vid elvatiden och frågade om vi ville promenera runt sjön så det gjorde vi :) Vovve var nöjd och fick springa lös hela vägen! I övrigt gjorde vi väl inte så mycket igår, Dennis var här och vi åkte iväg med Martin och handlade en sväng också.



Idag är det inte många knop. Men jag har hunnit duscha och Christoffer har dammsugat och snart får vi besök. Som vanligt har jag huvudvärk men jag hoppas att den går över. Annars får jag väl helt enkelt sova en sväng när Christoffer åker iväg på träning. Ska fundera vad vi ska äta och laga till det också. Ikväll ska vi nog till Martin såsom det ser ut nu. Fast jag hade helst av allt suttit hemma och tryckt en godispåse eller nått, men ibland måste man ju komma utanför dörren också haha ;) Blir säkert bra när man väl är där, och när huvudvärken har gått över!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0