Och så kom söndagen

Igår var vi ute och brummade litegrann. Och det var helt okej även om jag inte var på superhumör hela tiden. Hemma vid två, eller tre som klockan blev då eftersom det numera är sommartid. Och hur bra är inte det? Ljusare dagar och närmare kommer man sommaren! Christoffer var hemma typ 50 min tror jag och sen drog han iväg igen och då gick jag och la mig. Han kom hem en timme senare och la sig då också.

Idag har det inte blivit många knop. Promenerat med hunden, gett henne mat och tittat på teve. Och tvättar håller jag på att göra, så skönt när man gör det ofta för då är det inte så mycket tvätt. Ska ner i tvättstugan igen om fem minuter och när Christoffer kommer hem så ska vi åka och handla tacokrydda och bröd för det blir tacos idag igen. Hur gott som helst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0