Onsdag och fortfarande lite sjuka

Jag är fortfarande dålig idag, men börjar bli mycket bättre. Efter frukosten så tog vi en powernap på soffan och jag försökte bli av med min feber då. Tog en promenad med vovven efter det och sen drog vi med oss Christoffer och gick till Tempo och köpte mjölk + varsin glass som vi käkade i det fina vädret. Synd att man är sjuk och inte orkar gå och promenera destomer, det var så jäkla fint ute idag, och varmt! Hoppas man är frisk imorgon och hinner med att promenera då.

Nu har vi alldeles nyss städat och dammsugit plus att vi tvättar lite. Eller Christoffer tvättar rättare sagt. Jag har diskat, rengjort kylen, alla bänkytor och micron, kaffebryggaren, brödrosten, hundskålarna osv. Det är riktigt fint hemma nu :) Håller på med maten, det blev sent idag men ingen av oss har nån matlust. Jag har iaf börjat känna smak igen och det är ju en fördel haha! Snart börjar hockeyn och då blir det hockeykväll. Efter det blir det säkert gårdagens BB-avsnitt, kanske söndagens Miljonjakten som vi än en gång missade, sen Tunnelbanan och så dagens BB-avsnitt. Tevekväll ikväll med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Mami

Vad duktiga ni är som städar och donar fast ni är sjuka.

2012-03-22 @ 18:43:18
URL: http://pumani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0