Bakdags?

Idag blåste det som tuuusan, kallt var det! I alla fall när man hade för lite kläder på sig ute haha.. Jaja, Sebbe kom förbi vid tvåtiden tror jag, sen när han åkte så kom Adam och Frida och hälsade på och när dom åkte så lagade vi middag. Käkade framför teven och kollade på Miljonjakten samtidigt, för vi glömde bort det i söndags.

Har jävlats lite med min halvgriniga pojkvän på facebook idag också ;):
 


Nu halvkikar jag på Top Model Sverige medan Jesper och Christoffer sitter och läser roliga historier och asgarvar. Adam och Frida kommer snart tillbaka hit och jag funderar på att baka nått, men hade velat göra muffins fast vi har inga muffinsformer :( Men får rota lite och se om vi har nå annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0