Fullspäckad dag

Vi var uppe tidigt idag och åt frukost, rastade hunden och åkte sedan till stan. Där var vi på AF, Telia och sen på Gina tricot och köpte nya leggings åt mig. Sen var Christoffer in på ett ställe och sökte jobb också. Efter det åkte vi vidare till Bergby och blev bjudna på våfflor av Kerstin :) 

Sen blev det fika och massa prat innan vi åkte vidare. Två blommor fick vi med oss också, som jag har ställt in i sovrummet nu :) Likadana blommor som jag tog med mig hemifrån Gällivare, som ska rensa luften. Vi åkte i alla fall till Sebbe och hälsade på innan vi drog hemåt vid tio. Christoffer har lagt sig för en timme sen och jag ska också joina honom snart. Han börjar jobba klockan åtta imorgon så det kommer kännas konstigt att sitta hemma ensam och rulla tummarna. Haha nä, en massa nytta ska jag faktiskt göra hemma i min ensamhet ;)


Kerstins hund Tanja idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0