Bakdag idag

Idag har jag bakat. Kärleksmums blev det först, och sen cookie dough-muffins. Egentligen är det cupcakes men vi har ingenting att spritsa med så jag gjorde muffins istället. Speciellt vackra blev dom inte men goda var dom däremot ;) Ska bli kul att se hur dom smakar när dom är svala och chokladen i kakdegen har stelnat igen. Vi får väl se... Kanske bakar nått annat imorgon också, men jag vet inte riktigt. Alltid bra att ha fikabröd, tvivlar på att allt blir uppätet på fredag. Men i såna fall bakar jag nog nått hyfsat enkelt imorgon, vad nu det ska vara.. En kladdkaka kanske, eller nått sånt.


Blev en massa kärleksmums!


Innan cookie dough-muffinsen åkte in i ugnen


Kommentarer
Postat av: mommo

Ja du är duktig att baka syn jag inte får smaka

2012-05-18 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0