Bergby tur och retur

Fyfan vilken jävla eftermiddag alltså haha... Klockan två slutade Christoffer och då hämtade han och Henke upp mig och Jesper. Vi lastade in gamla soffan i släpvagnen och åkte på återvinningen med den innan vi åkte ut mot Bergby strax efter 15. Där tömde vi gamla förrådet, äntligen! Efter nästan sju månader så var det kanske dags ;) Känns så jäkla skönt att äntligen ha det gjort, nu har vi ingenting kvar där. Klockan blev fyra och återvinningen i Gävle stängde klockan fem så vi struntade i att skynda oss dit. Istället åkte vi till Leif och hämtade sängstommen som vi fått av honom.

Åkte därifrån strax efter sex och jag var redan då irriterad och stressad för Christoffer hade planerat att vi skulle hinna på Ikea och köpa madrasser när vi ändå hade släp. Jo tjena... Vi blev stående efter E4an i nästan två timmar med punktering på släphelvetet! Sånt där händer bara oss alltså. Och mitt redan dåliga humör blev inte mycket bättre av det ;) Christoffers kompisar kom ut med ett helt däck åt oss efter nästan två timmar som sagt, och sen bar det av hemåt. Sen blev det middag klockan tio denna fredagkväll, fullt normalt. Eller inte. Men mat fick vi i alla fall. Nu orkar jag inte skriva nått mer, för jag har huvudvärk och lär låta maten smälta haha. Blir en lugn kväll, förmodligen tidig läggdags! Nu kollar vi på en dålig hockeymatch för svenskarna kommer att förlora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0