Bra dag idag

Idag är en bra dag! Jag har varit ute och sprungit i det fina vädret, och sen fick jag ett roligt telefonsamtal när jag kom in. Imorgon blir det spännande! Och imorgon är det fredag, det säger väl en del också. Vi ska äta god mat och god sallad idag också, när herrn nu behagar att komma hem från jobbet. 
Och igår har jag dessutom fått ett till kusinbarn! Längtar till bröllopet i sommar då jag får träffa mina kusiner, kusinbarn och pappas syskon. Som jag träffar alldeles för sällan..

Kom också på att jag äntligen kan besöka New Yorker igen när vi ska till Uppsala, och såg att det inte alls ligger långt bort! Var där för två år sen och dom hade så sjukt mycket fina kläder, hoppas dom har det fortfarande! Blir nog lite smågrinig annars hehe. Men som sagt, bra dag idag och det ska få fortsätta så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0