Dåliga dagar

Bläää alltså, inte min dag idag. Inte igår heller. Inte jättebra start på denna vecka alltså. Retar upp mig på varenda liten sak, blir arg och ledsen samtidigt och sen ingenting. Men jag är ju en rätt så känslig människa så jag får väl ta och leva med det och hoppas på att morgondagen blir bättre!

Pappa ringde i alla fall, och han hade köpt två toppar åt mig så det var ju kuuul :) Det är såna här dagar när jag bara är sur och grinig som jag vill till Gällivare där jag kan göra vad tusan som helst för att må bra. Typ träffa min saknade familj, mina saknade kompisar och träna min hund på världens bästa klubb. Det hade garanterat fått mig på bättre humör, men får väl lägga mig i sängen nu då och drömma om det istället då! Jag som för i övrigt de två senaste nätterna bara drömt massa äckliga drömmar, kanske bidrar till mitt humör då.. Eftersom jag inte har sovit jättebra när jag drömt sånt där.

Förresten så knåpade jag ihop en ny header för att jag var så less på det andra rosa (bakgrunden då), får se hur länge den stannar. Inte för att jag blev less på den andra faktiskt, men jag velade ha lite fler bilder typ. Tryck f5 om ni inte ser nå nytt. Nu ska vovven rastas och sen är det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0