Fredag och äntligen helg

Jag är heeelt grötig i huvudet efter dagen, hur trött som helst och känner mig helt färdig. Kan dock bero på att vi har haft världens bästa väder idag, hur skönt!! Sen har jag varit på arbetsintervju, så nu kan man ju det. Typ. Vet inte riktigt vad jag ska tycka så jag får nog fundera på saken :)

Christoffer, Isak och Jesper är ute och grillar kött, sen ska vi käka inne. Såklart stack ju solen till andra sidan jorden eller nått precis när vi hade tänkt grilla. Nu är de molnigt och blåsigt så vi får äta inne istället. Nåja, rätt nöjd över dagen är jag i alla fall och vi får se vad som händer sen :) Nu kollar jag på gårdagens Big brother avsnitt och väntar på att köttet ska bli klart om typ hundra år. Lär väl gå ut och kolla sen hur det går för pojkarna med engångsgrillarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0