Kvällspromenad

Tar med mig min karl, hund och träningsvärken från helvetet ut på en sista snabb kvällspromenad. Sen ska jag snutta kudden och hoppas att jag kan röra mig lite friare imorgon, för då tänkte jag nämligen ta en till springtur, hur nu det ska gå till känner jag just sådär för tillfället. Stel som en pinne var det!

De senaste dagarna har inte varit alltför livliga och därför har jag inte orkat skriva nått här heller. Biljetterna till Uppsala i sommar är i alla fall bokade, bara klänning och present som ska beställas hem. Sen var det ju det där med skor också, det får bli ett mysterium..? Och så måste vi spika hundvakt, fast det blir nog som tänkt skulle jag tro. Hoppas iaf. Men som sagt, annars är det rätt dött just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0