Lördag och söndag

Igår blev det långpromenad med vovven, diska bort en massa disk och impulstvätta ett antal maskiner också. Förvånandsvärt lite tvätt var det faktiskt, så det var skönt :) Har missat de två tidigare tvätt-tiderna så tänkte att det skulle bli hur många maskiner som helst. Idag har jag tvättat de två maskinerna som jag inte hann med igår. Borde förresten gå ner och hämta upp den tvätten snart..

Vid tolvtiden igår åkte vi in till stan en sväng för det var ju cruising. Hade egentligen inte tänkt åka över huvudtaget men det blev att vi tog en sväng iaf. Tog en halvtimme att komma ungefär en kilometer haha ;) Och när vi väl kommit dit ringde Sebbe så vi åkte och hämtade upp honom och körde hem han till Bergby. Var i stan igen strax efter två nångång och hemma halv tre. Jag gick och la mig ganska på en gång har jag för mig, och Christoffer joinade vid sju på morgonen trodde han, efter att ha sovit några timmar i datastolen tydligen haha?

Idag blev det frukost, prommis i finvädret, tvätta igen som sagt, hockey och sen middag. Nu kör Christoffer nå grejer till Dennis och när han kommer hem så ska vi väl åka och handla för vi hade lite dåligt med mat nu. Sen så blir det teve innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0