En fin söndag

Idag har vi haft kanonväder! Kerstin har varit och hälsat på oss, och sen vid tretiden körde vi Jesper till tågstationen. Efter det vart det ÖB innan vi åkte hemåt. Väl hemma så kämpade vi upp med spegeln innan vi lagade mat och bänkade oss framför teven. Sen kom Tomas (grannen) och hans kompis förbi och vi tog med vovven och drog till Hemlingby och gick runt nå elljusspår :) Var jättefint att gå där och Nova kunde springa lös och busa. Kom tillbaka till bilarna vid halv tio och då åkte vi till kyrkogården för att kolla vart Christoffers morfar ligger begravd. Han hade lite minne om vilken sida det skulle ligga på så efter att vi fyra pers sprungit runt på kyrkogården så lyckades Tomas hitta graven efter en bra stund. Så det var skönt att man nu vet vart det är, för jag lägger då lätt sånt på minnet.

Efter kyrkogården så drog vi till Donken och köpte en McFlurry för vi vela prova toblerone som Tomas hade pratat om tidigare idag. Sen blev det lite surr innan vi åkte hemåt och här är vi nu. Jag och Christoffer har kollat Miljonjakten på webbteve och nu börjar det bli läggdags. Jag är grymt trött, var nog promenaden som gjorde det ;) Så jag ska plocka undan lite nu innan jag skuttar i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0