Världens sämsta morgon

Den här morgonen har då varit den värsta jag nånsin varit med om känns det. I alla fall vad jag kommer ihåg. Vaknade vid femtiden med extremt jävla ont i magen, typ som magknip fast en miljon gånger värre. Låg och vände och vred på mig av smärta fram till klockan sju. Låg i fosterställning, försökte sitta upp osv men ingenting hjälpte. Började typ grina och svettades som en gris för det gjorde så ont. Så vid sju tog jag mig upp och fyllde hela toastolen med spya hehe, sen tog jag två alvedon och nån tablett för magen innan jag la mig igen. Då hade jag inte lika ont men det var inte skönt heller. Lyckades somna om vid åtta och Christoffer ringde och väckte mig halv tolv.

Känner mig fortfarande konstig i magen, som att det onda är påväg tillbaka eller nått sånt? Jag vet inte vad det beror på, för jag har inte ätit nå konstigt igår. Christoffer har ätit samma som mig och han har inte ont i magen. Är hungrig men frågan är ju om jag vågar äta nånting? Jag hatar verkligen att spy.. Och att ha ont i magen måste vara bland det värsta som finns, det går ju liksom inte att göra ett skit åt det.. Får jag sådär ont igen så åker jag då till akuten, det där var den värsta magsmärtan jag har varit med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0