Då var det måndag igen

Klockan ringde nio imorse och då käkade vi frukost innan vi åkte mot Ikea för att byta ut tevebänken. Sen var vi på Owe Jansson och handlade doftgranar och kollade på annat, men hittade inget. Sen mot Gävle för att köpa glödlampor innan vi åkte hemåt. Där började ihopskruvandet av tevebänken. Det gick bra! Jesper hjälpte oss med alla sladdar och allt till vad det nu är allt går till. Vi har SÅ mycket sladdar.. :P

Som sagt haha... Ser dock bättre ut nu, lite mer ordning men fortfarande hur mkt sladdar som helst.

Christoffer har träning till tio, när han kommer hem så ska vi kolla Pengarna på bordet på webbteve och sen blir det nog att spela kort ikväll tror jag? Tyckte det lät så.. Jag är jättetrött men ska hoppa i duschen strax så kanske jag piggnar till! Skulle kunna somna nu..

Har lite ångest över att jag inte bokat hemresan ännu från Gällivare.. Såg att det hade blivit dyrare i poäng så jag kan inte boka med de poäng jag har, skit ocksååå... :( Men Christoffer har ett värdebevis på 300 kr som jag ska få använda, bara det att SJ har fyllt i allt utom numret jag behöver för att kunna använda det -.- Har mejlat om det för en månad sen och nu idag igen.. Hoppas man får svar snart, måste boka biljetten hem och vill inte att den ska bli dyrare än vad den redan är.. Bra att SJ kan svara på mejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0