Jag vill julpynta

Kan inte alla bara sluta skriva om att dom julpyntar? För en gångs skull vill jag också haha.. MEN jag drar en gräns, att julpynta i november finns inte i min värld, hur gärna jag än vill ;) En vecka kvar till första advent, sen åker nog gran och alltihopa fram haha! Varför vänta då, då är det ju bara typ tre veckor kvar till jul. Nä men så blir det nog, då har jag söndag nästa vecka planerad. Kan det bli nu? Har aldrig sett fram emot att julpynta förr..
 
Igårkväll så myste vi ner oss i soffan och kollade på gråtfilm och åt popcorn innan vi gick och la oss. Vi sov ut idag och Christoffer är och spelar match nu, eller den började klockan ett. Idag blir det kött, pommes och sallad till middag. Det var länge sen. Nu tänkte jag börja ta reda på trasslet bakom teven, eller ja först ska jag nog äta nån enkel lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0