Nått livstecken bara

Bakade utan ägg i förrgår, smaka skit haha...

Ja, kanske dags att skriva nått. Även om jag inte hade tänkt, och inte orkar just nu. Har lite väl mycket att tänka på, och även om ingenting händer i praktiken så händer det mycket i skallen. Nåja, en vacker dag så kanske man får drömlivet ;) Kan ju alltid hoppas! Närmar sig december med stormsteg tycker jag, även om det bara gått sju dagar i november. Skönt ändå att det går fort, den här tiden på året är så sjukt tråkig.

Idag har vi gjort en himla massa nytta! Jag var på möte på AF, blev först mycket klokare och sen inte lika mycket. Haha vilken djungel.. Men vi har båda lagt i en högre växel nu så jag hoppas att det kommer att löna sig framöver :) Lets hope for the best.

Ikväll blev det hockeykväll i alla fall. Även om jag tycker att jag var den som kollade mest haha.. Sen kollade vi Stalkers på tv3 som hade premiär, grymt intressant! Fast ändå jäkligt otäckt. Nu börjar det bli läggdags i alla fall, om vi inte slår igång nån film först men det vet jag inte om jag orkar. Tidig uppstigning imorgon satsas det på.


Hockeykväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0