Onsdag

Igår köpte vi faktiskt skruvar och pluggar så att vi kan sätta upp lite saker. Dock så blev det inte gjort igår men till veckan tänkte jag försöka se till att vi har gjort det. Får väl se. Sen var vi och tittade på en vinterjacka till Christoffer men hittade väl ingen direkt. Fel årstid att leta sånt, men han fick inte ha den som han alltid lånat av sin pappa och de har han sagt nu så de är bara att åka ut och leta :)

Gick från Granngården och hem igår helt ensam, var fem kilometer. Mot slutet gick det riktigt fort, men tur att man varit ute och gått lite så man hittade hem. Och bra att gångstigarna har skyltar åt vilket håll man ska gå haha :) Så hem kom jag. När jag typ precis kommit hem så kom det förbi två stycken och ville informera om brandsäkerhet såhär innan jul och det, eftersom lägenhetsbränder ökar så mycket då. De ville sälja på oss brandskydd i tio år men det slutade med att de inte fick något sålt men gav Christoffer nummer och information till deras chef och tyckte han skulle söka jobb där för att han verkade kunna prata med människor ;) Haha, det var ju lite komiskt.

Var sjukt trött igår så gick och la mig tjugo över tio. Somnade elva och har sovit tolv timmar. Fast är fortfarande trött.. Stackars Christoffer sa att han inte sovit en blund inatt. Jag vaknade flera gånger under natten, brukar göra det när jag lägger mig tidigt, och han var vaken varenda gång. Nu ska jag ut med vovvsi som nyss vaknat till liv, om man är ute med henne på morgonen så kan hon sova halva dagen haha.. Och nu gick hon nyss och la sig igen när jag skrev det där. Sen ska jag diska jättedisken vi har samlat på oss. Och plocka lite småsaker och annat ska jag nog sysselsätta mig med att göra innan jag tar en dusch och sen fixar maten klart tills Christoffer kommer hem från jobbet. Sen är det kväll och ikväll är det Stalkers på teve och det ska jag se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0