Torsdagen förbi

Idag har jag gjort lite nytta, klev upp halv elva när Christoffer åkte till jobbet. Har guidat honom via telefon till ett ställe i Uppsala med hjälp av eniro, haha! Men det gick bra det å ;) Han kom hem vid sextiden och vi käkade plättar till middag bara. Jag hade migrän så låg i sängen och vilade när Christoffer var hos Tomas och kollade på hockey.

Christoffer hade träning sen, jag slängde ihop en kladdkaka och så käkade vi den sen och tittade på Stalkers på webbteve, kollade aldrig på det igår eftersom det var fotboll. Dock så sov Christoffer till och från igenom hela matchen, när vi skulle ut med hunden sen så frågade jag han vad de blev, så sa han 3-2 fast ja det blev ju 4-2. Och han sa att han hade sett Zlatans sista mål men det hade han ju inte ;) Nu kollar vi i alla fall på Uppfinnarna och sen blir det läggdags. Lite sent idag men är inte alls trött. Imorgon ska vi till Ockelbo, får se när men det beror på om herrn ska jobba eller inte.

Vi har beställt vinterjacka till Christoffer idag, hoppas att den är varm. Tyckte inte den såg jättetjock ut, men får väl se när den kommer :) Och så håller jag på att kika lite julklappar, det var ju det också! Vill ha klart allt så fort som möjligt så man slipper gå och klura på det, men är alltid lika svårt att försöka komma på vad man ska köpa.


Hyllan med ljusen. Kollade med vattenpass på nyckelskåpet, tusan vad bra ögonmått vi hade, var spikrakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0