Fredagkväll

Idag har vi haft lite besök, och sen varit till hälsocentralen för jag behövde få förnyat mitt recept på allergimedicinen. Så det var ju fort gjort, hur skönt som helst att det är fixat nu :) Funderar på att här framöver göra nya allergitester, för att se hur det ser ut med mina allergier numera. Det är ju ändå fem år sen i december som jag fick veta. På ett sätt känns det som att vissa saker har förvärrats, för så fort jag inte tar medicin så känner jag av nånting, förut när jag glömde brukade det gå bra. Tar ju 1-3 tabletter om dagen och det funkar ju allt som oftast, men kan vara bra att se om det blivit några förändringar :)
 
När vi kom hem blev det matlagning, kollade måndagens avsnitt av Pengarna på bordet och sen har Christoffer sovit på soffan. Jätteotippat! Jag kollar i alla fall på teve nu i brist på annat, får se om det händer nå senare. Nu får man ju åka genom stan igen så kanske blir en ragg om herrn orkar. Han är nog tröttaste människan i världen, men man är ju van efter de här åren. Förstår bara inte hur man kan sova överallt hela tiden? Är det ens möjligt att vara så trött?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0