Köttbullar och makaroner



Då var middagen överstökad, och det satt fint i kistan! Smakade mer av köttbullarna nu än sist, hade lite annat i och lite mer av nått och sådär. Men lingonsylten börjar typ ta slut, måste lära mig koka egen nån gång.. Hade bara tur som fick av Kerstin nu, men passar perfekt till köttbullarna. Och korv också. Och plättar. Jag äter lingonsylt till det mesta. Fast nu ljög jag, men jag äter lingonsylt till saker som alla andra kanske inte äter det till, typ plättar då haha...

Nu ska jag glo på teve enda till klockan nio, sen blir det promenad. Christoffer är jättetaggad och sa att idag ska vi minsann inte ligga på latsidan, jag som har noll motivation idag haha.. Men oavsett om jag har det eller inte så är jag ändå ut och går, men det är väl bara bra att ha nån som kan tjata ;) Har redan gått fyra kilometer idag och antar att det blir fem km till lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0