Blåbärspaj igår


Satt fint i kistan med lite paj igår!

Nu ska jag slänga ihop lite käk till mig och Christoffer. Blir nog korv och makaronger bara, känns så tråkigt att laga mat nu för tiden.. Fast vet inte när jag lagade nånting senast haha? Vi har typ ätit soppa, varma mackor, kycklingpytt som man bara steker på lite snabbt och andra superenkla saker som tar typ 5 minuter att göra. Inte för att korv och makaroner är nå avancerat men det är mer avancerat än det vi ätit de sista dagarna, kanske veckan till och med? :P

C har träningsmatch klockan sju så ska börja med maten nu och ta en till alvedon för jag har svag huvudvärk ännu. Sen får jag se vad jag hittar på för nå. Ska titta på ett teveprogram senare i alla fall vet jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0