Då var det söndag

Igår åt vi fläskfilé i ädelostsås med potatis till middag, det var hur gott som helst! Kommer inte ihåg när annars jag åt det sist. Vi satt och surrade ett bra tag efter middagen, sen slog vi på Hunger games och kollade den :) Pappa hade redan sett den men inte jag och C, så vi kollade på den. Den var faktiskt jättebra! När pappa gick och la sig så gick jag över till Jesper (Christoffer gick över lite tidigare) men var inte där längre än till halv ett, sen gick vi hem och la oss.
 

Pappa och Nova igår efter maten, det tog typ 1,5 år (hon var så jäkla rädd för honom) men nu gillar Nova pappa jättemycket :) och till höger är go-maten som vi åt!

Pappa väckte oss vid sju idag, vi gick upp och satt med honom när han åt frukost, fast Christoffer åt faktiskt också. Pappa rullade iväg strax efter halv åtta nån gång, förstår inte hur han orkar köra hundra mil på en dag? Känns så skönt att kunna bli bortskämd med mat, pengar på telefonen osv :) Då får man ju lite pengar över till annat som man inte i första taget prioriterar. Christoffer fick även pappas telefon (han köpte en ny på vägen hit) så nu har han också en smartphone igen, för han använder ju inte sin ifåån nått hehe. Har instruerat båda två i Instagram å jag tror att det kommer att användas flitigt :)

Christoffer skulle inte gå och lägga sig när pappa hade åkt så tänkte att va fasen, då kan ju jag lika gärna också vara vaken. Vi ska snart ta vovven på en promenad runt sjön, sen ska vi mot Ikea när klockan börjar bli lite mer. Vi ska köpa en lampa och kanske nå annat. Vid fyra, tror jag, så har Christoffer match så då ska jag fundera ut vad det blir till middag, finns ju massor att välja på!

Nu ska jag käka frukost, och det blir också svårt att välja haha.. Hade jag valt av allt som finns att äta så hade jag rullat fram, aldrig ens orkat äta av allt haha.. Är så tacksam att jag har en familj som sticker undan pengar ibland, och det här var guld värt att få kyl och frys fylld! Och även besök under helgen, det är ju aldrig fel. Synd att inte alla kan komma hela tiden bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0