Garderobsrensning



Nu kanske jag kan hitta lite kläder i min garderob igen ;) Frågan är hur länge jag lyckas hålla det sådär haha.. Borde köpa lite fler galgar, hade velat hänga alla mina kläder för det är mycket lättare att hitta då och sen blir inte allt så skrynkligt som när man knölar in det i garderoben.. Har ju en hel garderob som man skulle kunna hänga allt i, men inte tillräckligt med galgar då.

Nu ska jag i alla fall göra en stor kopp varm oboy och slå på ett PH-avsnitt. När jag har tittat på det så måste jag diska, sen tänkte jag dammsuga för det är så grusigt inne, och C har träning idag så han lär inte hinna. Sen är det middag, disk igen och så har jag alla dagens goda gärningar gjorda ;) Då ska jag bara ta det lugnt och invänta läggdags. Tidigare idag har jag plockat och städat i hela lägenheten, så nu är det ordning och fint överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0