Godnatt!

Efter maten la vi oss i soffan för Christoffer ville ta en powernap på en timme. Man hinner bara ligga ner i två sekunder så hör man hur Nova hoppar ner från bädden i sovrummet och kommer springandes. Hon är så sjuuukt avundsjuk den här hunden alltså.. Ska alltid vara i mitten. Så kommer hon och kör nosen mot en och drygar att man ska klappa henne, bara för att hon vill ha all uppmärksamhet. Och hon får ju inte ligga i soffan, men däremot får hon ibland ligga i knät när man sitter i divandelen, så hon (hänsynslös som hon är) krossar både det ena och det andra olika organen i våra kroppar när hon klänger sig upp och lägger sig ovanpå oss. Såhär är det alltid när vi ska ligga tillsammans i soffan jag och Christoffer haha...



Glodde lite på teve medan herrn sov, sen var vi ner i tvättstugan innan han åkte på träning. När han kom hem tog vi en rask promenad med hunden och lyckades bränna bort 114 kalorier på den lilla rundan (nej, är inte alls besatt av att räkna kalorier.. hehe). Så när vi kom hem visade jag C hur han skulle göra smoothie till sig, sen hoppade jag i duschen och nu ska jag lägga mig i en renbäddad säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0