Kvällsgöra

Sitter i soffan och halvglor lite på teve medan min kära pojkvän sitter vid datorn och spelar samtidigt som han skriker "hora" och "din jävla fitta" åt spelet. Hoppas att inte grannarna hör nått, försöker säga att han ska skrika lite tystare.. Polisen kom ju hit en gång när vi var nyinflyttade för att grannarna trodde att Christoffer misshandlade mig, men då var det ju jag som skrek. Inte nå fula ord, men för att jag såg en spindel på datorn (trodde jag...). Förstår inte hur man kan vara så jäkla inne i ett spel? :)

Funderar på att hoppa in i duschen, så slipper jag göra det imorgon. Ska nog passa på att färga ögonbrynen också, det är tråkigt men det behövs. Sen ska jag ta tag i disken och efter det är det nog läggdags :) Har haft huvudvärk, mått illa och varit hungrig hela dagen så jag ser fram emot att få slå huvudet i kudden lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0