Lite effektiv dag!

Började dagen med en promenad för att förbränna lite kalorier. Runkeeper är en bra app för att se hur mycket man förbränner, kul också att man får se vilken sträcka man gått :) Efter det blev det frukost och lite senare så bytte jag sängkläder. Tänkte att jag på en gång skulle tvätta de så slipper jag göra det när jag ska tvätta kläder, för jag hatar nämligen att tvätta sängkläder haha... Men när jag väl var igång så passade jag på att tvätta allt som fanns i tvättkorgen :) Bara en maskin kvar nu.
 
Christoffer ringde när han var påväg hem från jobbet så då skyndade jag mig ut på en powerwalk med hunden. Jäklar vad jag spurtade runt området haha :P Han var hemma när jag kom tillbaka så han har hjälpt mig med tvätten och nu ska ställa mig vid spisen och göra iordning lite middag, har inte orkat börjat med det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0