Redan torsdag..

Ja, då var hela torsdagen förbi typ. Är sjukt trött redan, förhoppningsvis blir det tidig kväll idag. Christoffer har match till klockan tio så han är väl hemma strax före elva nån gång. Han börjar redan kvart i sju imorgon så det blir som sagt att försöka lägga sig tidigt.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, provade göra nån ny maträtt men det var inte alls någon höjdare. Direkt efter maten åkte vi ut till Vittersjö på snabbvisit för att lämna en jacka till Christoffers pappa, och hinna stanna och prata lite. Sen skynda in till stan igen så han skulle hinna till matchen som började klockan nio. Stressigt som vanligt, men så är det när man lär ut i skogen. Är ju så "långt" dit, tar ju över en timme fram och tillbaka! Haha, fem mil enkel resa är inte långt för en norrlänning.. Men här nere är det långt när man ska till svärfar och hälsa på tycker jag :P Eller rättare sagt så är det långt när man har en tid och passa.. Så är det nog egentligen..


Tror det var nån som var helt okej nöjd över att bli klappad haha!

Det är ju som vanligt ingenting bra på teve så jag ska diska undan den lilla disken som blev efter middagen, sen vänta på att C ska dyka upp. Ska kolla om det finns nå småsaker att göra sen, vilket jag dock tvivlar på eftersom allt är gjort redan, skönt :) Imorgon dyker ju som sagt pappa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0