Tatueringskväll



Idag var det tatueringsdags för Christoffer. Satt och tittade på ja, och gissa om jag blev lite avundsjuk? Var typ så jag kunde slänga mig under nålen direkt och be henne göra vad som helst bara för att haha.. Man lär sansa sig lite och fundera vad och vart ;) Vad vet jag ju, och när jag kom hem satt jag och pillrade på tatueringen och mamma har varit rådgivare på facebook haha! Så jag har gjort om den och bestämt mig för vart den ska sitta. Nu ska jag bara glo på den några dagar i rad och leta fel. Hittar jag inte några så kör jag på det! Eller ja, får se hur det ser ut när stencilen sitter på, känns det bra så är det ju bara att tuta å köra :) Taggad!!

Blev ju inte mindre taggad när jag såg hur duktig hon var, och man jämför ju med han som tatuerade oss förra året. Christoffer tatuerade ju in Ternström då, och det tog tre timmar att göra den då. Nu tatuerade han in Peltonen, och det är bara en bokstav mindre och den var klar på 50(!!) minuter! Så kommer också att göra min nästa hos den här tjejen. Så jag tänkte ju som så att då kan ju inte min ta så skitlång tid, så då kan man väl pina sig igenom det. Blir nog inom en snar framtid, när jag har funderat lite och när hon har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0