Fredag

Idag var Christoffer på banken och avslutade sitt gamla konto å massa grejs, sen drog vi en macka på Vetehatten. Efter det for vi hem en sväng innan jag skulle jobba. Har jobbat kväll och det gick riktigt fort idag. Nu är det bara två dagar kvar denna vecka, och nästa vecka kommer jag bara att jobba tre dagar. Undra när det hände sist? Vettetusan vad man ska hitta på då!

Jonte och Johanna kom hit för någon timme sen och for rätt nyss. Nu ska jag krypa till kojs och hoppas på finväder imorgon så man kan ta en promenad innan man börjar jobba. Känns för i övrigt inte alls som fredag idag, utan typ som nån dag mitt i veckan.
 

Prommis till jobbet igår, snöfritt på vägen men inte gångstingen än så länge.. Men man får ju vårkänslor ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0