Lördag idag

I helg har jag öppning, å idag gick det hur fort som helst att jobba. Fick massor gjort som vi slipper göra imorgon så det var ju bra. Dock inte jättetaggad inför söndagen och måndagens jobb, men det får gå an. Öppning är inte min grej riktigt, även om det är hur skönt som helst att sluta tidigt. Men jag sover så dåligt och oroligt när jag ska upp tidigt, vaknar flera gånger om natten och tror att jag har försovit mig, drömmer att jag försover mig osv. Så är alltid så sjukt trött när jag har öppning.

Promenerade både till jobbet och hem, var sjukt halt imorse och när jag gick hem blåste det som fan. Fick sällskap halva vägen i alla fall så då går det rätt fort att gå, men sista biten var sjukt tung, släpade fan fötterna efter mig haha. Just nu väntar jag på att Christoffer ska komma hem från jobbet så vi kan handla nå gott och kolla webbteve eftersom det aldrig blev av igår då vi hade besök på kvällskvisten. Sen blir det tidigt i säng, ser fram emot att denna vecka snart är över. När Christoffer har eftermiddagsvecka är det så sjukt tråkigt om kvällarna.
 

 
Fick mina barbeller förra veckan som jag beställde lite tidigare. Skickade tillbaka några och beställde längre istället, å dom passar bra. Nu kan jag ha örhängen dygnet runt! Får nämligen inte ha nå annat än hela ringar i öronen på jobbet, och sånt som man skruvar fast (tror jag?). De lossnar ju inte iaf, och det är väl pga risken för det som vi inte får ha vanliga örhängen. Så jag orkar aldrig sätta i alla efter jobbet och då fick barbeller bli lösningen. Jag som älskar ringar och smycken har typ aldrig det längre, inte ens när jag är ledig. Glömmer bort hela tiden, måste ändra på det. Förut hade jag alltid det, men sen jag började jobba så har jag blivit så ovan att sätta på allt när jag inte är på jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0