Torsdag, fredag, lördag

I torsdags var jag ledig och då städade jag och röjde mest hela dagen, bäddade rent i sängen och så. Igår var jag också ledig, då blev det tvättstuga och sen bjöd vi pappa, Jonte och Johanna på tacos. Senare på kvällen kom Jonte och Johanna tillbaka och dom var här tills det blev läggsdags.
 


Idag har jag jobbat 11-18, det gick faktiskt riktigt fort och jag har varit på väldigt bra humör idag! Christoffer hämtade mig och vi for till pappa och såg det sista av hockeymatchen. När vi skulle åka hem så såg vi mamma och stalkade henne till Nunis där hon skulle släppa Puma. Sen handlade vi en sväng innan vi åkte hem och lagade middag. Nu har jag tänkt lägga mig raklång i soffan och se om min huvudvärk går över. Imorgon är jag ledig och då är det köttsoppa hos pappa som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0