Veckans sista dag

Kvällen igår blev inte riktigt som tänkt, när Christoffer kom hem från jobbet så skjutsade vi Sophie till akuten för att hon hade klämt fingrarna rätt så illa. Vi for hem till henne och hämtade Jack sen och han följde med oss och handlade. Christoffer körde hem oss till Sophie sen när han hämtade henne och company på akuten. Vi var där till vid elva nån gång tror jag, innan vi for hem.
 
Jobbdagen rusade förbi idag, var riktigt kul att jobba faktiskt. Det trodde jag inte att det skulle bli! Och nån ångest inför morgondagen har jag inte längre för jag har bytt och jobbar kväll istället för att ha öppning. Skönt att få sova ut litegrann. Har jobbat varje dag denna vecka likt min sambo. Han har ledigvecka nu men jag har fyra pass kvar innan några dagars ledighet. Det blir nog en bra vecka.

Det blev fläskfilé, pasta och sås till middag och pannacotta till efterrätt. Kände att det var vi värda! Det blev en sen middag när herrn kom hem, men det satt fint i kistan. Strax efter nio for vi en sväng till mormor och morfar och hälsade på och blev kvar där enda till elva. Har varit trött sen vi kom hem men fastnade vid datorn. Nu ska jag i alla fall lägga mig så man hinner få lite sömn utan att sova bort hela dagen!
 

Dagens gomiddag och efterrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0